Hotel Hostal Vostra Llar

Informació sobre Hotel Hostal Vostra Llar

Avenida President Macià, 12 - 17230, Palamós
972 31 54 00

Hotel con la mejor relación calidad-precio cerca de la playa en Palamós Costa Brava. Habitaciones conectadas, familiares, románticas, baratas

Horari d'obertura

• Dissabte: 13:00–15:30, 20:00–22:30
  • Diumenge: 13:00–15:30, 20:00–22:30

Hotel Hostal Vostra Llar: Opinions

Les opinions del negoci no han estat verificades per Bravissima.cat.
Digna Gomez 30/05/2022

Experiència fantàstica: Vam menjar genial !! Tot molt bo i quantitat. Ens va encantar. Tornarem sens dubte

Ángel Pérez crillo 26/05/2022

Experiència fantàstica: Molt bona cuina tradicional

ROX 26/05/2022

Experiència fantàstica: Increïble qualitat de preu! Lloc encantador! Tornarem amb seguretat, també ens vam adonar que el restaurant és d’un hotel, així que la propera vegada que ens assabentarem si podem allotjar -nos

Pere Vila Soler 25/05/2022

Experiència fantàstica: Restaurant amb una molt bona relació qualitat preu. L'arròs de sípia i ceps està boníssim! I em deixava que la terrassa és perfecte i el servei excel·lent. Tornarem segur a tastar la resta d'arrossos.

alfonso bourgeois 19/05/2022

Experiència fantàstica: Un lloc agradable i agradable, un bon menjar a preus molt raonables i un servei ràpid i eficient, molt recomanable

Carolina Rondón 18/05/2022

Experiència fantàstica: M'encanta aquest lloc .. el millor ambient i menjar! Servei perfecte! Una autèntica joia a Palamos! ❤️

Angelo Cammalleri 18/05/2022

Experiència fantàstica: Un lloc ple de màgia, estava molt més que satisfet

GARGOULAUD GARGOULAUD 18/05/2022

Experiència fantàstica: Personal deliciós, molt professional, excel·lent relació qualitat -preu! Tornarem el més aviat possible !!

Gustavo Urquiza 12/05/2022

Experiència fantàstica: Elegant i acollidor. Molt bon servei i menú exquisit.

Antoine BRUGGEMAN 11/05/2022

Experiència fantàstica: Es necessita paciència per obtenir una taula ... hi ha una cua perquè no són possibles les reserves. Però la configuració és magnífica i els plats generosos i realment de qualitat. Recomano molt el lloc molt popular entre els habitants de Palamó.

Ivan Navarro Amaya 11/05/2022

Experiència fantàstica: Mai em canso d’anar a aquest restaurant !!! He estat durant anys i sempre mantenen la mateixa línia i qualitat del producte !! A més de les Paellas que fan, que són brutals i, sens dubte, una de les millors de la zona amb la seva gran qualitat, varietat i preu. A més de poder prendre plats d’arròs individuals sense haver de ser per a dues persones, excepte un parell d’ells. Simplement digueu que gràcies per continuar treballant com ho feu i com tracteu els clients.

Vicente Miranda 07/05/2022

Experiència fantàstica: Com a hotel és genial, per sobre de 3 estrelles, totalment recomanable. Com a restaurant és genial. Tracte familiar. Bon servei. Relació qualitat-preu immillorable. Anar amb temps suficient. No és possible reservar.

jorge alvariño 05/05/2022

Experiència fantàstica: Em va encantar. El tractament és magnífic i el lloc és sorprenent. El menjar (sobretot els plats d’arròs) és molt bo, sobretot la relació qualitat -preu. No és estrany que hi hagi pastissos per entrar i hi hagi llargues cues. Sens dubte, un lloc al qual vull tornar

Jorge Mendez 02/05/2022

Experiència fantàstica: ----- Revisió del 2022 ------- Malgrat un error, són un restaurant de 5 estrelles. El recomano al 100%, el bell amor amb el qual fan la seva feina és inigualable. Sara, gràcies per dedicar -vos el temps a respondre, sens dubte un error humà no hauria de desfer el bon nom del gran restaurant que sou. Salutacions i ens veiem aviat. Per sota d’aquest paràgraf, podeu trobar la ressenya que vaig deixar fa 3 anys, eren 5 estrelles. Fa uns dies, com cada any, però quina decepció a l’atenció: vam arribar d’hora per sopar, de fet vam esperar al bar mentre s’obria per sopar, és ridícul que arribem dues hores abans, consumim Còctels i, després, hem de sortir a una altra porta per esperar que s’obrin per entrar al restaurant, em pregunto: no és més fàcil passar les 5 taules ocupades al bar preguntant a la gent si vol una taula per sopar? Crec que es diu respecte pels clients que arriben molt d’hora. Un cop a dins, tot el restaurant és bonic com sempre, però arriba l’altre horrible punt: demanem al cambrer que pren la comanda (un amb cap calb) molt decidit si hi ha la possibilitat d’ordenar els 3 plats d’arròs negre per separat, ja que Tothom volia el seu propi, sabem que demanem una excepció, també una noia de la taula diu al cambrer: aporteu la mateixa quantitat de 3 en una sola olla que per separat? De vegades crec que no. A això, el cambrer respon amb la rudesa pròpia "gota", perquè per ser tan groller, ha de tenir gota i no una boca: "pots pensar en el que vols". Excel·lent cambrer, era massa groller, si et paguen per això, ho vas fer molt bé. Ridícul, fa mal a un restaurant tan deliciós amb tanta tradició per caure tan baix amb aquests empleats. D'altra banda, el noi que ens aporta el menjar és molt agradable, decent i molt dedicat a la seva obra. Sens dubte, el cap nu és la taca. Tornaré, si encara sóc benvingut, perquè és una bona cuina, els seus propietaris posen l’amor a la seva feina, els altres empleats també. Però, clarament, si aquest cap calb serà el meu cambrer, hauré de demanar que em moguin o estic fora. --------- Revisió del 2019 -------- Un lloc excel·lent, hem demanat plats d'arròs i són els millors que he provat, sempre prefereixo aquest lloc sobre qualsevol altre per a una bona sopa d'arròs . No hi ha altre que la mida d’aquest lloc. L’atenció és inigualable i els postres són excel·lents. No hi ha risc.

Miquel Millan- Rosa Ganaza 02/05/2022

Experiència fantàstica: És un restaurant molt càlid, sempre ens fan servir com a casa. Qualsevol taula té el seu encant ... i el menjar és molt bo ... i el preu no és gens desorbitat ..

Natalia Rojas 02/05/2022

Experiència fantàstica: Sempre que anem a la Costa Brava, és un restaurant que és imprescindible.

Alexandra AP 02/05/2022

Experiència fantàstica: Excel·lent atenció, atmosfera, terrassa, menú, relació qualitat -preu. Ha passat molt de temps des que he tingut una sorpresa tan agradable! Felicitats

Javier 02/05/2022

Experiència fantàstica: Avui tenim un àpat familiar. Ens han tractat molt bé, molt ràpidament i el servei molt amable i atent. Molt bon menjar i quantitat generosa. Un 10 per al servei i per al menjar.

Gina S.O. 02/05/2022

Experiència fantàstica: Bon menjar, molta varietat, tractament amable i útil i adequat per als celíacs

Juan Ant. Gonzalez 02/05/2022

Experiència fantàstica: Un lloc fantàstic per menjar, gran servei i personal

Sonia Guiu 02/05/2022

Experiència fantàstica: Espectacular en els plats d’arròs, molt bona atenció, si esteu a Palamos, heu d’anar sense cap mena de dubte.

Paula Casas 02/05/2022

Experiència fantàstica: Aliments exquisits, varietat al menú, és un lloc ampli, tant a fora com a dins. No és excessivament car. També és un lloc molt agradable.

esperanza gonzalez bou 02/05/2022

Experiència fantàstica: Preu immillorable / qualitat i personal molt amable. Et fan sentir com a casa. Un bon lloc per gaudir d’uns quants dies de relaxació i desconnexió !!!!! Tornarem.

Mylene Missirilian 02/05/2022

Experiència fantàstica: Sempre és un veritable plaer venir al restaurant! Lloc ple d’encant i cuina deliciosa. Reserva per tenir un lloc. Us recomano molt! Molt bona benvinguda també!

Andreé Fairlie 02/05/2022

Experiència fantàstica: Un lloc excel·lent, a un bon preu i gran atenció. El meu favorit de tota la Costa Brava.

Manoli Ruiz 02/05/2022

Experiència fantàstica: Gran menjar, excel·lent relació qualitat -preu. El millor és el servei i l’actitud dels cambrers, destacant la seva professionalitat i coneixement malgrat la seva joventut. Hem estat moltes vegades i continuarem anant sens dubte

m mg 02/05/2022

Experiència fantàstica: Atura obligatòria si veniu a Palamos. Un lloc molt net, té un jardí que dóna la sensació que estàs en un altre lloc. El menjar és molt abundant i tot és molt bo. El personal un 10. Recomanat al 100%

Hans Zijlstra 02/05/2022

Experiència fantàstica: Hem sopat aquí dues vegades durant les nostres vacances. Mai abans vaig tenir un àpat tan deliciós en un restaurant tan meravellós. Bon ambient, servei superior, menjar assequible i deliciós! Encara no hi ha experiència amb l'hotel, però ara és a la llista de cubs

Rosa Sola 02/05/2022

Experiència fantàstica: La qualitat dels aliments, el preu va ser excel·lent. Bon servei

Joan Maria Domingo Altés 02/05/2022

Experiència fantàstica: El conec des de fa temps i sempre ha estat un dels meus llocs preferits a la Costa Brava. Menja molt bé !!! Aquesta vegada em quedo per primera vegada i puc dir que estic molt bé, l’habitació és còmoda i el servei

Joan Fernández 02/05/2022

Experiència fantàstica: Excel·lent, molt bona qualitat i professionalitat al millor preu, amb la pandèmia cal reservar una taula

Lbg laia 02/05/2022

Experiència fantàstica: Des dels meus restaurants preferits per fer un bon arròs i bons postres a un preu molt bo a Palamó. És cert que no es reserven una taula (ara amb el Covid sí) i depenent del temps que hagis d’esperar molt de temps, però la terrassa és ideal per fer un bon vermut.

Toni Mas 02/05/2022

Experiència fantàstica: Sempre ple, molt barat per a una qualitat de menjar mitjà-alt. Reserveu amb antelació sempre ple.

Stephane Coadou 01/05/2022

Experiència fantàstica: Recomanat pels amics, vam apreciar molt el servei i el menjar en conjunt de 197 € a les 5 per a un postre principal del curs principal aperitiu

Carles Pina Estany 01/05/2022

Experiència fantàstica: Vam reservar dient que vindríem amb bicicletes. Ens van dir que no hi ha cap problema que tindríem una habitació al primer pis i que els podríem moure. Fàcil i còmode! Les escales són àmplies i també ho és el passadís. Vam tenir un balcó i vam deixar les bicicletes fora, molt còmodes. Esmorzar si recordo que va començar correctament a les 8 i va ser un esmorzar fantàstic! Enumero algunes coses: cansalada (cansalada), ous remenats, iogurt (deliciós!), Cereals, fruites, embotits, formatges, cereals, croissants, crec que també sucs, cafè, sucs, etc. productes de varietat i qualitat.

Cisco Casado 01/05/2022

Experiència fantàstica: El Vostra llar sempre és una aposta segura. El tractament és exquisit, la decoració té molt d’èxit i fa que els seus plats saborosos siguin encara més apreciats. És el meu lloc preferit, sens dubte.

Elbúho Tattoos 01/05/2022

Experiència fantàstica: Són molt atents i el menjar és fantàstic! És un encant anar -hi; A més del bon preu.

Juan Carlos Aller 01/05/2022

Experiència fantàstica: Quina sorpresa agradable! La màxima experiència culinària al preu adequat va ser aquí a Palamó tot aquest temps i no ho sabia! Les recomanacions de Jordi Roca són excel·lents, al mateix nivell que alguns dels millors restaurants que he provat a Barcelona. Tornaré de nou segur.

Carlos Ribes Fabregat 18/04/2022

Experiència positiva: Hotel ben situat i amb un tracte familiar i familiar. Les habitacions, encara que còmodes, no tenen alguna cosa normal com una nevera. La neteja i el manteniment de les habitacions era excel·lent. El bany no té bidet. (Això ja és habitual fins i tot en establiments de categoria superior). El menjar del menú de migdia clarament es pot millorar, tot i que el servei és excel·lent. Preus normals segons temporada. Vaig a tornar.

carmen roman rodriguez 02/04/2022

Experiència fantàstica: L’hotel molt còmode, el personal molt atent i el restaurant tot el que hem tastat exquisit. El recomano al 100%

Judith Manent 02/04/2022

Experiència fantàstica: Un entorn agradable, menjar fantàstic, servei molt atent i tot això a un preu molt bo. Molt recomanable!

Natàlia Galbán 02/04/2022

Experiència fantàstica: Vam dinar al restaurant i una bona relació qualitat -preu. Molt bon servei i un ambient molt bonic

Cecilia Lluch 02/04/2022

Experiència fantàstica: Mai decep. Sempre que venim a Palamó hi anem a menjar i hi anem més de 22 anys.

Gina Batista 02/04/2022

Experiència fantàstica: Excel·lent menjar i preu també ... servei a 10 ..... gràcies

Silvia Colell 01/04/2022

Experiència fantàstica: Habitacions molt netes i agradables. Llit super còmode i bany recentment renovat. Molt bon esmorzar! Bonic personal. Hotel molt recomanable!

juan pedro soler fernandez 01/04/2022

Experiència fantàstica: Un lloc encantador i un tractament exquisit i per arrodonir el menjar espectacular, molts anys ho justifiquen i espero que continuï sent així, gràcies ...

Luli Díaz González 01/04/2022

Experiència fantàstica: Un lloc molt bonic per menjar, molt, molt acollidor! Una bona atenció i el menú del vespre va ser molt bo en termes de qualitat de preus.

Marie-Line DESCOTES 01/04/2022

Experiència fantàstica: Un impecable per a aquest hotel: la benvinguda és càlida, les zones comunes són magnífiques (decoració fabulosa!), Les habitacions espaioses amb roba de llit còmoda i el deliciós esmorzar! Recomano sense dubtar -ho i tornaré amb plaer

Aurora Olmo Garcia 01/04/2022

Experiència fantàstica: El menjar molt ben preparat. Amb molta varietat. Preus molt assequibles per a molts públics. El lloc és còmode i molt acollidor. Fantàstic per a mi. El personal perfecte i molt amable.

Pilar Hernandez Vintagebyserendipyti 02/02/2022

Experiència fantàstica: Durant molts anys anem a sopar o a dinar un parell o tres vegades a l’any. Excel·lent qualitat, servei i preu.

Agustina Palmarin 02/12/2021

Experiència fantàstica: Bonic hotel i servei realment excel·lent. Sempre repetim i sempre és un plaer sopar en aquest lloc. Molt bon ambient i bonic jardí. Molt bona qualitat de preus. Felicitats a tot l’equip pel seu bon treball !!

Ángeles Ruíz García 02/11/2021

Experiència fantàstica: Com sempre, molt bona qualitat de preus en aquest grup. Teníem peix a la brasa, vegetal i ens va encantar. Ho recomano

MaAngeles Torre Barrero 02/11/2021

Experiència fantàstica: És bonic, molt bonic. El jardí és un plaer menjar amb la família i els amics. El menjador interior també és molt acollidor. Bona decoració, disseny de taula, revestiment de taula. Cadires còmodes. El personal atent, educat, actiu. Tots semblen molt treballadors. Què dir del menjar !! Excel·lent gust, presentació, qualitat. Els plats d’arròs són deliciosos i també les postres. Excel·lent relació qualitat -preu. Desitjós de repetir.

Xavier Martín 02/11/2021

Experiència fantàstica: Restaurant conegut per la seva cuina tradicional i els seus diversos plats d’arròs. No és necessari que dues persones acceptin menjar arròs perquè les serveixen en racions individuals. El preu és correcte i el servei és molt bo. Potser l’espai de dins és una mica fosc, però és molt bonic. Val la pena anar -hi.

Jordi Martí Aixalà (JMarti) 02/11/2021

Experiència fantàstica: Vam menjar molt bé i amb una excel·lent relació qualitat -preu. Mencioneu a part de l’arròs negre, un dels millors que he tastat.

Pedro Guisado 02/11/2021

Experiència fantàstica: Un servei de molt bona qualitat, seriós i net en un bonic restaurant molt cèntric i amb un jardí de terrassa que acompanya gaudir d’una bona taula

Montserrat Naranjo 02/11/2021

Experiència fantàstica: El lloc encara és encantador, però han canviat la quantitat a les plaques i els postres no són el que eren ...

Carlota Pascual Oliden 02/08/2021

Experiència fantàstica: Molt bona relació qualitat -preu per a la Costa Brava. L’atenció molt correcta i el tractament molt amable i proper. La recomanació superior són els fideus negres amb peix de tall. Una placa de 10. Tingueu en compte també l’excel·lència de les croquetes de txipiron a la seva tinta amb un toc d’ aioli. Perfecte!

José Luis Juan Rincon 02/08/2021

Experiència fantàstica: Vaig provar les croquetes xipriotes i eren delicioses! L’arròs a la cassola, espectacular. L’acord amb nosaltres és molt bo, la cuina és molt ràpida, tot és perfecte, per això dono 5 estrelles. Mantingues la bona feina !!

jesus mendoza nuñez 02/08/2021

Experiència fantàstica: Restaurant amb molt bona qualitat i tots els cambrers molt amables, normalment anem al restaurant molt sovint i cada any ens allotgem en un hotel, la veritat és que un 10 en tot. Com a queixa, vull indicar que avui, mentre menjava al restaurant Taula 28, vaig trucar per reservar una taula per al proper dijous i la senyora a la recepció de maneres molt dolentes em va dir que si estigués al restaurant perquè em molestava Trucant -la, vaig sol·licitar una reserva per al proper. Dijous per a cinc persones, i li vaig demanar la taula 31, que ja sabem, després d’haver -lo reservat en altres ocasions i ell va respondre d’una manera molt dolenta que no podia reservar aquesta taula, quan en diverses ocasions hem reservat la taula 28 i Si ha estat possible, pel que no entenc les maneres d’aquesta dama per servir a un client habitual.

Montse Serra 02/08/2021

Experiència fantàstica: Cada vegada que superen i sorprenen amb la qualitat dels seus plats en el preu de qualitat. L’amabilitat de tots els que treballen. Amb la meva família és com un ritual anar a dinar o sopar cada vegada que anem a Palamó. L'hotel ... No hi ha prou bons qualificatius. Insuperable.

Sonia Gonzalez 02/08/2021

Experiència fantàstica: Valor excepcional de diners, tot va ser fantàstic, l’arròs era correcte. El lloc és molt agradable. L’únic inconvenient és potser els postres, no sentia que estiguessin al nivell de la resta de plats. Definitivament tornaré!

Albert Villar 02/08/2021

Experiència fantàstica: Immillorable !! La dona que atén a l’entrada un encant, l’excel·lent servei, els plats per remull el pa i l’acollidora terrassa i una decoració i un paisatge perfectes per passar una vetllada molt agradable. El preu és barat i la qualitat del preu és molt correcta. Us recomano el restaurant al 100% si aneu a Palamos i busqueu un restaurant on vulgueu menjar bé, busqueu un lloc on els plats puguin quedar sense gluten, ... no ho penseu perquè és el restaurant perfecte! Moltes gràcies a casa vostra, tornaré! Albert

valentina v 02/08/2021

Experiència fantàstica: Ha estat el nostre restaurant de referència des de fa 30 anys. Que té la millor relació qualitat -preu. El lloc és bonic i decorat amb bon gust. Té un jardí encantador per esperar. El personal, i Carme, que sempre hem conegut, són encantadors. Molt recomanable.

Jesus Garcia 02/08/2021

Experiència fantàstica: Espectacular, el lloc, el que us serveixen, el menjar deliciós, tant el menú com el menú, i què dir sobre el preu molt competitiu, sempre ho recomano a amics i familiars, si esteu a la zona I repetireu segur.

Nerea 02/07/2021

Experiència fantàstica: Una vegada més hem tingut el plaer de menjar en aquest bell i encantador restaurant de Palamó. En una altra ocasió també ens vam allotjar un cap de setmana i les habitacions també van ser molt bones. Pel que fa al restaurant, meravellosa relació qualitat -preu, cambrers amables i professionals i espai amb calidesa, bella i ben decorada, tant dins com fora amb una vegetació molt recomanable. Perfecte per a un sopar romàntic. Molt recomanable i actualment amb bones mesures covids que no passen a tot arreu.

Martin Balastegui 02/07/2021

Experiència fantàstica: Aquest és un lloc amb un nom molt apte, ja que ens trobem a casa. Gran menjar amb una excel·lent relació qualitat / preu. I si parlem del factor humà, no es pot millorar. Des de la recepció, a través de cambrers, gestors d’habitacions, servei de neteja i una gestió perfecta dirigida per Carmen I només puc valorar -la com a immillorable. El dolor de sortir cada vegada que marxem, només podem mitigar -lo pensant en l’alegria de la propera visita.

Titus Batson 01/07/2021

Experiència fantàstica: Bon lloc de menjar marí

Adriana Silva 02/06/2021

Experiència fantàstica: M'encanta, el seu menú és molt variat i extens, els seus plats són generosos i deliciosos. El bar i el jardí són perfectes per esperar a la taula de reserves amb l’aperitiu o amb el postre i el cafè ... a la nit és una opció excel·lent per a una vetllada perfecta !!!

tamar koridze 01/06/2021

Experiència fantàstica: Amb un ambient súper saborós i sorprenent

Bo Wi 01/06/2021

Experiència fantàstica: Ambient meravellós i un bonic restaurant. Recomanat absolut per fer una visita.

Ramon Fonollet 15/09/2020

Experiència fantàstica: Atenció, qualitat, servei i preu...?????!!

Margot Reitz 06/09/2020

Experiència fantàstica: Un lloc encantador i es menja súper bé

j Smith 02/06/2020

Experiència fantàstica: El meu preferit és imprescindible

Cristina Diaz 01/06/2020

Experiència fantàstica: Els "arròs negre" i "croquetes de calamars" eren deliciosos.

Hannah Charlotte Crew 01/06/2020

Experiència fantàstica: Hotel i restaurant fantàstic

Cecilio Angulo 01/06/2020

Experiència fantàstica: La millor qualitat/preu al seu lloc. Menjar fantàstic, ambient agradable i familiar. Preneu -vos el temps per gaudir de l’experiència

Helena Bahi Planas 01/06/2020

Experiència fantàstica: Un dels millors hotels de Palmos, molt profesional i un personal agraït.

tim Jackson 01/06/2020

Experiència fantàstica: El millor restaurant familiar de Palamos, un entorn encantador i un servei meravellós, especialment de Carmen.

Claire 01/06/2020

Experiència fantàstica: Un dels millors restaurants de Palamos en termes de preu, ambient, configuració i gust. També un dels únics llocs que fa un menú (11 euros per a 3 cursos) a la nit / per sopar (la majoria dels altres llocs és un carro en aquest moment i el menú només és a l’hora de dinar). Servei excepcional. Vestit intel·ligent/casual. També és bo per als nens. Un lloc fantàstic. A l’estiu s’ocupa, així que potser haureu de fer, però sempre podeu prendre una copa del bar mentre espereu!

Alfredo Cirerol 02/06/2019

Experiència fantàstica: Relaxar -se, menjar i gaudir

Henrique Campos 01/06/2019

Experiència fantàstica: Val la pena el preu, molt bon menjar. Tenia Bacalao, era deliciós. Cava a bon preu-9 €.

David Considine 01/06/2019

Experiència fantàstica: Va passar 2 nits aquí, 10/10, totes les vostres necessitats en 1 lloc

Aniol Najera 01/06/2019

Experiència fantàstica: El millor. Arròs. Sempre. De debò, és difícil creure que puguis trobar plats tan bons a un preu tan assequible. L’únic inconvenient és la manca de, diria, ingredients gourmet, però això es deu a aquesta assequibilitat i no significa cap problema. L’ambient és absolutament indiscutible, i el personal és tan professional i agradable per a vosaltres. Realment no puc posar el sorprenent que és aquest lloc en paraules, de manera que hauríeu de provar -ho i esbrinar -vos -ho.

Jose Domingo Martínez Rodríguez 02/06/2018

Experiència fantàstica: Molt bon tracte

jordi gracia 01/06/2018

Experiència fantàstica: Restaurant

James Wood 01/06/2018

Experiència fantàstica: El menjar era agradable i servia ràpidament. L’ambient era bo, un lloc agradable. L’únic inconvenient va ser que el personal podria haver estat més acollidor quan vam arribar i vam quedar força bruscos.

Mark Skelton 01/06/2017

Experiència fantàstica: Vaig dinar aquí. El menjar era fantàstic amb porcions enormes!

Angela Pané 01/06/2017

Experiència fantàstica: Excel·lent restaurant!

Paul Munos 01/06/2017

Experiència fantàstica: Experiència increïble en aquest hotel! Les persones que hi treballen són tan amables que faran que la vostra estada sigui inoblidable. A més, la qualitat, la confort i la neteja de tot el lloc són perfectes.

Albert Valls 01/06/2017

Experiència fantàstica: Restaurant amb moltes opcions i bons preus.

Deixa la teva opinió sobre Hotel Hostal Vostra Llar:

Només seran acceptades les opinions que no continguin faltes de respecte pel negoci o els seus empleats.