Informació sobre Firefly - Girona Airport
Horari d'obertura
- Dilluns: (closed)
- Dimarts: 9h-18h
- Dimecres: 15h-21h
- Dijous: 9h-17h
- Divendres: 9h-17h
- Dissabte: 9h-18h
- Diumenge: (closed)
Firefly - Girona Airport: Opinions
Experiència fantàstica:
Sempre he estat content amb Firefly. Ara, recentment han canviat a Thrifty. Els seus horaris d'obertura a Google no són correctes, per això no vaig reservar un cotxe amb ells (per primera vegada amb Thrifty). Podria ser pel canvi de nom... De totes maneres, fins a finals de març de 2025, els horaris d'obertura de la imatge són correctes. A partir d'abril seran diferents ja que comença la temporada alta. Espero que els horaris es canviïn a Google, ja que em refereixo a ells tot el temps. És una llàstima que hagin perdut a un client freqüent aquesta vegada. Per a la teva informació: els horaris d'obertura són necessaris només per a la recollida; la devolució és amb una caixa de dipòsit de claus. Consell: reserva el teu cotxe a través del lloc web oficial (i aprèn com funcionen en general les companyies de lloguer de cotxes) i no tindràs més 'males' experiències.
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
El personal de Girona és amable i respectuós amb els clients. D'altra banda, el personal de Barcelona és arrogant, agressiu i realment provocador. He estat testimoni d'això diverses vegades en persona. A les agradables dames de Girona, continueu amb la bona feina. No reserveu un cotxe a través de llocs de tercers per evitar maldecaps com amb totes les companyies de lloguer, només directament a través de Firefly.
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
Excel·lent cotxe P2008 amb càmera, Android, navegació, baix consum, fins i tot van permetre ampliar el lloguer del cotxe un dia més. No vaig tenir males experiències amb les ratllades ja que estaven ben marcades al contracte de lloguer ni amb el combustible ja que fins i tot vaig omplir el dipòsit més del que tenia al començament del lloguer. Així que realment va ser una bona experiència, lamento per altres persones... No hi va haver problema amb l'assegurança ja que vaig contractar una assegurança de tercers, només vaig autoritzar un dipòsit de 1.000 € per cobrir en cas d'accident.
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
processament ràpid, representant amable i simpàtic al taulell, cotxe nou i bonic, es van complir totes les condicions acordades
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica: Atenció molt bona, aptes per parlar en espanyol i anglès, qualitat dels vehicles òptima i preus assequibles sense sorpreses després del lloguer!
Experiència fantàstica:
Tracte immillorable!
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica:
molt amables els empleats, sense temps d'espera, el meu vehicle estava molt net i en perfecte estat. Tornaria a reservar amb Firefly Girona en qualsevol moment. Gràcies a l'equip! :-)
Traduït de: Deutsch
Experiència fantàstica:
M'ha encantat. Molt bon servei.
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica:
Excel·lent servei
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica: Molt bon servei i bons cotxes. Ràpids en fer els tràmits i molt professionals.
Experiència fantàstica:
Molt bon servei! Tot molt ràpid i impecable. El cotxe estava molt bé i els treballadors eren molt amables.
Traduït de: Deutsch
Experiència fantàstica:
Una prestació perfecta. Vaig arribar i em van donar un cotxe millor del previst. Les noies són molt simpàtiques en tot moment.
Traduït de: Francès
Experiència fantàstica:
Ras
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica:
Amable, senzill, ràpid - així hauria de ser sempre. Les dames al taulell van ser molt agradables tant durant la recollida com durant la entrega i van explicar tot molt bé. El cotxe estava en molt bones condicions, la devolució va ser fàcil i el dipòsit es va reemborsar amb molta rapidesa. Moltes gràcies!
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica: Servei ràpid, bon cotxe. Sense queixes.
Experiència fantàstica:
Molt satisfet amb la meva experiència amb Firefly Aeroport de Girona. No hi havia espera al taulell, em van atendre de seguida. La persona va ser molt útil i amable. No hi va haver pressió per cobrir complements addicionals com he tingut en altres llocs. Molt bon servei en general. Tornaria a utilitzar-ho i estaria feliç de recomanar-ho.
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
El millor preu que vaig trobar i sense problemes
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica:
El millor servei de tots els temps!
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
Primer de tot, ben ubicats, no cal sortir de la terminal per trobar-los ja que es troben a menys de 10 m de la porta d'arribades. Pel que fa a l'atenció, excel·lent, diverses vegades he tingut l'oportunitat de llogar en aquesta companyia i mai he tingut cap problema sent atenduda sempre per diferents agents, sempre cordials i molt simpàtics. Pel que fa als cotxes, el mateix, sempre nous i nets a l'hora de recollir-los, totalment recomanables.
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica:
Excel·lent elecció de cotxes, excel·lent servei, el dipòsit així com el pagament per la 'gestió de combustible' retornat. Ho recomano.
Traduït de: Polish
Experiència fantàstica:
Servei immillorable. Cotxes molt nous!
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica:
No vam tenir problemes amb el nostre cotxe de lloguer. No es va debitar més diners dels que figuraven a la factura. La reserva es va fer a través de Check24. Firefly va acceptar el val per la reserva sense cap problema i no hi va haver demora. El cotxe estava com nou, tenia menys de 10000 km i estava en condicions excel·lents. Només el puc recomanar.
Traduït de: Anglès
Experiència positiva:
Reservar és fàcil i el cotxe és bo, hi va haver una mica de confusió sobre els càrrecs addicionals. Tot es va aclarir després de pocs correus electrònics. Gràcies.
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
Excel·lent servei. Personal agradable i amigable. Tornaria a utilitzar-ho.
Traduït de: Anglès
Experiència positiva:
Si us plau, tingueu en compte abans de llogar un cotxe de la companyia Firefly Rent a Car. Utilitzen la seva targeta de crèdit per donar-li un cotxe i prenen 50€ extra sense avís i no ho retornen. El meu acord amb ells es va tancar el 09.12.2018 i ara, el 30.12.2018, encara estic esperant la devolució de l'import bloquejat. Van prometre esperar fins a 15 dies només. He fet algunes trucades i he enviat un correu electrònic. Ningú em va contactar en relació amb això. Actualitzat el 10/01/2019, vaig recuperar els meus diners. Per tant, va ser un problema del banc més que de Firefly. Sempre estigueu atents amb el contracte de lloguer. El principal problema va ser que el gerent de Firefly no em va informar sobre el càrrec extra.
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
Experiència meravellosa, les noies super atentes i amables, em van donar un cotxe millor pel mateix preu, l'any que ve repeteixo segur!
Traduït de: Castellà