Informació sobre Hertz Girona
Horari d'obertura
- Dilluns: 11h-19h
- Dimarts: 8h-16h
- Dimecres: (closed)
- Dijous: (closed)
- Divendres: (closed)
- Dissabte: 9h-17h
- Diumenge: 11h-19h
Hertz Girona: Opinions
Experiència fantàstica:
Després de les nostres males experiències a Firefly a Màlaga, vam reservar a Girona amb Hertz/Dollar. El cotxe tenia alguns esgarrapades i esquerdes, que van ser documentades en un PDF per correu electrònic, així que per a mi estava bé. En entregar-lo, l'estació estava tancada i, seguint les instruccions, vaig deixar la clau al buzó amb una mica de nerviosisme. L'endemà al matí, ja vaig rebre un correu electrònic confirmant la devolució i 15 minuts més tard, la liquidació de la fiança de 0,-€. La suma reservada a la meva targeta de crèdit també va ser cancel·lada. Així que tot perfecte.
Traduït de: Deutsch
Experiència fantàstica:
David a Hertz Girona literalment va fer les nostres vacances. Un servei al client absolutament de primera classe i ens va donar la millor benvinguda a Girona. Mai no utilitzaria ningú més per a llogar cotxes. No puc recomanar-lo prou. Gràcies, David.
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
Un altre cotxe llogat en una empresa de confiança. Servei amable. Ho recomano.
Traduït de: Polish
Experiència fantàstica:
Gran servei, bon preu per a l'upgrade i supercobertura. Ho tornaré a utilitzar! Gràcies a en David i l'equip
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
Gran experiència amb Hertz després d'inscriure'm gratuïtament al seu programa de recompenses d’or. Vam afegir un conductor addicional gratuït a la reserva i també ens van poder oferir una millora sense cost. David va ser molt útil i va respondre de manera ràpida. No hi va haver càrrecs addicionals més enllà del que esperàvem originalment. En general, molt contents amb el servei.
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
Atenció, abans de llogar al taulell verifica el preu per exemple al booking o a un altre portal en línia. El meu contacte al taulell em va dir que costava 110 euros més per 3 dies que al booking. Per això em vaig allunyar del taulell i vaig llogar en línia, i després vaig tornar amb el número de reserva i vaig rebre un cotxe de classe superior al que vaig reservar en línia. Cotxes sense límit de quilòmetres, amb assegurança per a tota la UE. El servei és molt amable, tot i que val la pena fer-se fotos dels danys en el moment de la recollida perquè en tornar-lo la senyora va preguntar si tenia fotos que mostraven que aquests danys ja eren presents. Es recull i es torna en el mateix aparcament que es troba darrere del pàrquing per a clients normals de l'aeroport. Les barreres s'obren soles, només cal aturar-se en el lloc designat perquè la càmera pugui llegir la matrícula. En general, ho recomano.
Traduït de: Polish
Experiència fantàstica:
Gràcies Senyor per aquest gran híbrid de 2.5L! El cotxe està en perfectes condicions i espero que es mantingui així durant molt de temps!
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
Estupendo servei, vehicle excel·lent i personal molt atent. Recomanat al 100 per cent.
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica: Fa 3 dies vam llogar un cotxe a Hertz a l'aeroport de Girona i ens van atendre amablement la recepcionista. No ens van intentar vendre res extra. Ens van donar un Link and Co força nou i net. Tot ha anat com esperàvem. GENIAL!
Experiència fantàstica:
Vaig reservar un cotxe de lloguer aquí fa una setmana, rebuda molt amable, les dues dames crec que eren Anna i Laura van ser molt servicials, estic molt satisfet. El vehicle no era com volia, així que el vaig canviar l'endemà. Completament sense complicacions, un servei molt amable i atent. La disponibilitat per correu electrònic és molt bona. Després de pocs minuts, ja vaig rebre una resposta. Estic molt satisfet.
Traduït de: Deutsch
Experiència fantàstica:
Vam llogar un cotxe tipus SUV durant 9 dies i em vaig quedar amb un Tucson amb hibridació molt nou i en excel·lent estat. La flota que tenen està molt bé. El tracte de la treballadora excel·lent. Els tràmits d'administració van ser ràpids i clars. Els cotxes els tenen en un dels aparcaments de la terminal a menys de 5' caminant. Excel·lent opció si vens d'un vol. Per a mi, una de les companyies de lloguer més fiables de l'actualitat. Si cerques, pots trobar bones ofertes.
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica:
Els cotxes de primera qualitat, dins de l'aeroport sense necessitat d'anar caminant per enlloc ja que està a l'abast i el servei prestat per les noies excel·lent.
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica: Tot ben organitzat
Experiència fantàstica:
Excel·lent servei
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica: Lloguer de cotxe a través de Sunny Cars. En recollir-lo, el personal era molt amable. No em van oferir res per assegurances addicionals, ja que a través de Sunny Cars estem ben assegurats. En lloc d'un Seat, vam rebre un nou Megane station. Es mencionaven petites danys al cotxe. Sempre em sembla estrany tornar el cotxe. Prefereixo que el revisin immediatament en tornar-lo. Vam entregar el cotxe en 10 minuts.
Experiència positiva:
Amabilitat
Traduït de: Castellà
Experiència positiva: Molta amabilitat en el servei.
Experiència fantàstica:
Són molt bons professionals
Traduït de: Castellà
Experiència positiva:
Lloguen cotxes
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica:
Excel·lent servei i em van donar una elecció de cotxes a l'aeroport de Girona.
Traduït de: Anglès
Experiència fantàstica:
Vam recollir el cotxe ràpidament i se'ns va assignar una categoria superior. En la fase de lliurament, el check-out va ser ràpid.
Traduït de: Italiano
Experiència positiva:
En deixar el cotxe si és tard s'han de deixar les claus i papers en un buzó. Però no està molt ben indicat de quina companyia és ni l'hora a la qual deixes el cotxe ni l'estat en què l'has deixat. I és complicat localitzar l'oficina. Tenen gasolineres a prop per retornar-lo amb el dipòsit ple.
Traduït de: Castellà
Experiència positiva:
Menys de fiable que una tómbola de fira. S'inventen horaris i càrrecs. Així va passar: Vam llogar un cotxe un dijous a les 15:30 a l'aeroport i vam contractar deixar-lo a la mateixa hora a l'estació de Renfe el diumenge. La persona del taulell, Laura, molt amable, tot i que ara veiem les conseqüències d'aquesta amabilitat, ens indica on deixar-lo el diumenge i diu que a més de 29 minuts de cortesia no ens preocupem a deixar-lo més tard perquè és diumenge i no passa res. Engany de la fitxa. Vam arribar el diumenge a l'estació a les 15:00, i després mitja hora donant voltes perquè l'aparcament no està gens clar vam aconseguir deixar el cotxe i les claus en un bústia recòndita, com una gymkhana. La sorpresa arriba amb la factura, ens cobren un dia més i un recàrrec per deixar-lo tard. 69 euros de més per, segons ells, 4 MINUTS. Actualització: El seu departament d'atenció al client va solucionar el problema posteriorment.
Traduït de: Castellà
Experiència fantàstica: Està molt bé ben explicat
Experiència fantàstica:
El personal és molt eficient, hi havia poca gent quan hi vaig anar, i vaig recollir el cotxe molt ràpidament.
Traduït de: Chinese
Experiència positiva:
Si et va bé, trobaràs servei en polonès ;) Orgànicament sense objeccions. L'aparcament de diverses plantes està a uns 150 m de la finestra de Hertz a la terminal.
Traduït de: Polish
Experiència fantàstica:
Molt amable el servei, cotxe de classe superior al que havia demanat (naturalment al mateix preu), a més bastant nou (apenes 7000 km de recorregut).
Traduït de: Polish