Goldcar Girona Informació i Opinions

Costa Brava La Selva Vilobí d'Onyar

Informació sobre Goldcar Girona

Carretera del aeropuerto s/n - 17185, Vilobí d'Onyar
+34918341400

Comentari de Bravissima sobre Goldcar Girona:

Goldcar Girona, situat a la Costa Brava a Carretera del aeroport s/n, CP 17185, ofereix un servei de lloguer de vehicles excepcional que ha deixat una impressió positiva en molts dels seus clients. Amb una atenció al client amable i professional, els visitants destaquen la facilitat en el procés de recollida i devolució de cotxes.

Els punts forts del servei inclouen:

  • Vehicles en excel·lents condicions, molts d'ells pràcticament nous.
  • Procés de reserva senzill i ràpid, incloent opcions de recollida automàtica.
  • Devolucions sense complicacions, moltes vegades amb confirmació immediata de que no hi ha càrrecs addicionals.
  • Relació qualitat-preu molt competitiva i tarifes clares sense costos ocults.
  • Personal format i amicable, llest per ajudar en qualsevol situació especial.

Molts clients han expressat la seva satisfacció a l'usar Goldcar, recomanant repetidament el servei. Descobreix la comoditat i la qualitat que Goldcar Girona té per oferir!

Horari d'obertura

  • Dilluns: 10h-0h
  • Dimarts: 8h-0h
  • Dimecres: 10h-20h
  • Dijous: 9h-17h
  • Divendres: 9h-23h
  • Dissabte: 9h-23h
  • Diumenge: 10h-23h

Goldcar Girona: Opinions

Les opinions del negoci no han estat verificades per Bravissima.cat.
Markus Peuser 10/04/2025

Experiència fantàstica: Tot bé. El procés va ser molt bo. El cotxe llogat era pràcticament un cotxe nou. Així que no hi va haver problemes! Amb gust ho tornaria a fer!
Traduït de: Deutsch

Goldcar Girona
Hola Markus,

Moltíssimes gràcies per dedicar el teu temps a compartir la teva experiència positiva amb nosaltres.

Estem encantats que estiguis satisfet amb els nostres serveis i esperem veure't de nou aviat.

El equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Michael Gorriz 30/03/2025

Experiència fantàstica: El check-out va ser fàcil i ràpid. El cotxe era tal com s'havia descrit i vaig aconseguir una bona oferta. El check-in va ser sense que ningú revisés el cotxe immediatament al punt de devolució. Així que vaig retornar la clau a la taquilla de l'aeroport. Dos dies més tard vaig rebre la confirmació per correu que tot estava bé (sense càrrecs addicionals).
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Michael,

Moltes gràcies per dedicar temps a compartir la teva experiència positiva amb nosaltres.

Estem encantats que estiguis satisfet amb els nostres serveis i esperem veure't aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Alex Yu.B 30/03/2025

Experiència fantàstica: Bon servei d'atenció personalitzada i ajuda en situacions especials per a mi! Recomanable al 100%
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Alex,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva a la nostra oficina.

La compartirem amb l'equip i esperem poder donar-li la benvinguda aviat a una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
SILVIA VIDALRUIZ 24/03/2025

Experiència fantàstica: Vaig llogar un cotxe amb Goldcar i l’experiència va ser impecable. El procés de reserva va ser ràpid i senzill, el personal molt amable i atent, i el vehicle estava en perfectes condicions, net i ben cuidat. No hi va haver càrrecs ocults, i la devolució també va ser molt fàcil i sense complicacions. Sens dubte, repetiré la propera vegada que necessiti un cotxe. Molt recomanable!

Goldcar Girona
Hola Silvia,

Moltes gràcies per dedicar temps a compartir la teva experiència positiva amb nosaltres.

Estem encantats que estiguis satisfeta amb els nostres serveis i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Roderick Armitage 19/03/2025

Experiència fantàstica: Excel·lent com sempre. La recollida i la devolució van ser amables i eficients. Tornarem amb Goldcar en 4 setmanes.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Roderick,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem tornar-te a veure aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
David Durán Oliveres 12/03/2025

Experiència fantàstica: Gràcies Godtime pel servei excel·lent durant el lloguer del vehicle amb Goldcar a l'aeroport de Girona, una salutació cordial.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola David,

Gràcies per la seva qualificació positiva.

Agraïm el temps que ha dedicat a compartir la seva experiència amb nosaltres.

Esperem veure'l aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Tomasz Kowalczyk 02/03/2025

Experiència fantàstica: Molt bona empresa de lloguer. Cotxe super preparat, còmode, atenció sense la participació d'un empleat, recollida de claus en un autòmat, devolució a una caixa, ràpid, senzill, còmode. Muy poca participació pròpia en l'assegurança, sense límit de quilòmetres. Recomano.
Traduït de: Polish

Goldcar Girona
Hola Tomasz,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
salvador casti 11/02/2025

Experiència positiva: Recomanable, facilitat en el tràmit, tot i que quan vas a retirar el cotxe et diuen que has de pagar 180 € en concepte de fiança de combustible.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola salvador casti,

Agraïm els seus comentaris i el temps que ha dedicat a compartir la seva experiència amb nosaltres.

També el convidem a compartir amb nosaltres més detalls a través del següent enllaç: https://www.goldcar.es/atencionCliente/

Això ens ajudarà a millorar el nostre servei.

Esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Seweryn Janda 11/02/2025

Experiència fantàstica: Ho recomano al 100%. L'automòbil estava preparat de forma perfecta en tots els aspectes. La recollida del cotxe al punt de lliurament va ser literalment de 1-2 minuts. La fiança per al combustible en el moment de la devolució era més de la meitat més baixa del que indicava a la pàgina i la meva devolució la vaig rebre després de 3 dies, incloent el cap de setmana. I a més, el preu del lloguer és el més baix en comparació amb la competència. Evidentment, vaig agafar l'assegurança màxima com sempre per evitar un deduïble. Realment el recomano sincerament.
Traduït de: Polish

Goldcar Girona
Hola Seweryn,

Moltes gràcies per dedicar el teu temps a compartir la teva experiència positiva amb nosaltres.

Estem encantats que estés satisfet amb els nostres serveis i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Agnieszka Mirecka 10/02/2025

Experiència fantàstica: Ràpid, eficient, sense problemes. Lliurament ràpid del cotxe i fàcil devolució. El cotxe està en perfectes condicions tècniques, net.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Agnieszka,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
david renzi 05/02/2025

Experiència fantàstica: Excel·lent experiència, cotxe net i fiable, recollida i entrega a 2 minuts de l'aeroport. Fins la pròxima!
Traduït de: Italiano

Goldcar Girona
Benvolgut David,

Agraïm el temps que ha dedicat a compartir la seva experiència amb nosaltres.

Estem contents que hagi quedat satisfet amb els nostres serveis i esperem tornar a veure'l aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Italiano
Kipa 02/02/2025

Experiència fantàstica: El cotxe estava molt net. Fàcil de recollir i tornar. Dipòsit ple a ple, benzinera a l'aeroport. Assegurança completa i no cal revisar el cotxe abans d'utilitzar-lo. Dipòsit de 130€ retornat en 6 dies. No hi va haver cap problema. Recomanaria aquesta empresa.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Mike,

Moltíssimes gràcies per dedicar el teu temps a compartir la teva experiència positiva amb nosaltres.

Estem encantats que estiguis satisfet amb els nostres serveis i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
kozlowp 10/01/2025

Experiència positiva: Era un cotxe realment agradable, però com que no fumo, podia olorar cigarrets a dins. Però això és comú a tots els cotxes i lloguers, i probablement difícil d'evitar. L'ideal seria que cada cotxe de lloguer fos gravat o fotografiat en alta resolució perquè no hagis de preocupar-te pels danys aparentment menors que no vas fer.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola,

Agraïm els teus comentaris i el temps que has dedicat a compartir la teva experiència amb nosaltres.

També pots compartir més detalls sobre la teva experiència a través d'aquest enllaç: https://www.goldcar.es/en/incidencias/

Això ens ajuda a millorar encara més el nostre servei.

Esperem tornar a veure't.

El grup Goldcar
Traduït de: Anglès
Mireya Alexandra Herrera Coyago 04/12/2024

Experiència fantàstica: Recomanat, excel·lent atenció i excel·lent cotxe.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Yeya,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegrem que hagi quedat satisfeta amb el servei i esperem tornar a rebre-la aviat a una de les nostres oficines.

El equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Sergii Keizer 27/11/2024

Experiència fantàstica: Sistema de lloguer de cotxes senzill i comprensible, bons cotxes, procés còmode de lloguer i recollida del vehicle.

Goldcar Girona
Hola Sergii,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem les teves opinions amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip d'Europcar
Traduït de: Anglès
Grzegorz Bartosik 25/11/2024

Experiència fantàstica: Recollida i devolució del cotxe sense cap problema. Atenció amable, vaig rebre un cotxe de classe superior al que havia demanat. El dipòsit pel combustible pagat amb targeta de dèbit es va retornar en 2 dies. Ho recomano al 100%.
Traduït de: Polish

Goldcar Girona
Hola Grzegorz,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Birgit Härke 13/11/2024

Experiència positiva: Tramitació senzilla i ràpida de l'entrega del vehicle. A l'hora de la devolució, el taulell estava tancat, hi havia una caixa de claus. El vehicle estava bé, hauria pogut estar una mica més net, però està bé. Condicions de devolució flexibles pel que fa a l'estat de càrrega del cotxe elèctric. Tot fins ara genial, tornaria a reservar.
Traduït de: Deutsch

Goldcar Girona
Hola Birgit,

moltes gràcies per compartir la seva experiència positiva a la nostra estació.

Amb molt de gust ho farem arribar a l'equip i esperem poder-li donar la benvinguda aviat a una de les nostres estacions.

El seu equip de Goldcar
Traduït de: Deutsch
JayJay Knackpot 11/11/2024

Experiència fantàstica: Tot reservat per avançat en línia amb el paquet Key n Go. Sense problemes, tot va anar sense contratemps! Sense costs ocults al final i el cotxe estava molt net.
Traduït de: Deutsch

Goldcar Girona
Hola Jay,

moltes gràcies per compartir la seva experiència positiva a la nostra estació amb nosaltres.

Amb gust ho farem arribar a l'equip i esperem poder-li donar la benvinguda de nou en una de les nostres estacions aviat.

El seu equip de Goldcar
Traduït de: Deutsch
Mathis Missotten 08/11/2024

Experiència fantàstica: Estem molt satisfets amb el servei de Goldcar. El cotxe que vam rebre era gairebé un cotxe nou. També era molt espaiós. Sens dubte, tornarem a llogar a través de Goldcar.

Goldcar Girona
Hola Mathis,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Stephanie grift 05/11/2024

Experiència positiva: El primer cotxe no estava bé, així que ens en van donar un altre. El segon cotxe era realment horrible, així que vam haver de pagar un suplement per un bon cotxe i aquest va ser perfecte. Només vam deixar una bossa al segon cotxe de lloguer i, com que estava tan ocupat a la taula abans que sortís el nostre vol, no vam poder recollir-la.

Goldcar Girona
Hola Stephanie,

Agraïm els teus comentaris i el temps que has pres per compartir la teva experiència amb nosaltres.

També pots compartir més detalls sobre la teva experiència a través d'aquest enllaç: https://www.goldcar.es/en/incidencias/

Això ens ajuda a millorar encara més el nostre servei.

Esperem tornar-te a veure.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Еlmar Асанов 29/10/2024

Experiència fantàstica: Una bona empresa, bons cotxes. Tot va estar bé. Bloquegen 1100 euros si et retreus de l'assegurance addicional, però van desbloquejar tots els diners quan vaig tornar el cotxe. A la nit es poden deixar les claus a la caixa. El preu va ser genial. El cotxe també. Encara que vaig reservar un cotxe de menor categoria, em van proporcionar un VW Taigo. No feu cas dels comentaris negatius. El servei també va ser excel·lent.

Goldcar Girona
Hola Еlmar,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Fco angeles 19/10/2024

Experiència fantàstica: Molt bona opció de lloguer, el tràmit fàcil i ràpid, els cotxes nets i sense detalls, recomanable al 100, el personal sempre és amable
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra que hagi quedat satisfet/da amb el servei i esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

El equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Kurt Leidinger 16/10/2024

Experiència fantàstica: Exactament el cotxe elèctric que vaig demanar. La bateria estava carregada al 75%, cosa que va ser suficient per als meus 2 dies. El personal va ser amable i competent i no va ser estricte amb els quilòmetres recorreguts. Tornaré a llogar amb Goldcar quan tingui l'oportunitat.
Traduït de: Deutsch

Goldcar Girona
Hola Kurt,

moltes gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra saber que va estar satisfet amb el servei i esperem poder donar-li la benvinguda de nou a una de les nostres estacions aviat.

El seu equip de Goldcar
Traduït de: Deutsch
KL Schmidt 12/10/2024

Experiència fantàstica: La tramitació i la devolució del vehicle van ser molt fàcils. Molt bona relació qualitat-preu. El millor és el check-in en línia, estalvia molt de temps a recepció.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra que hagi quedat satisfet/da amb el servei i esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Jhay Seesurn 07/10/2024

Experiència fantàstica: Gran servei, vaig utilitzar el servei Key N Go amb cobertura super relaxada, sense dipòsits/costos ocults.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Jhay,

Moltíssimes gràcies per dedicar el teu temps a compartir la teva experiència positiva amb nosaltres.

Estem encantats que estiguis satisfet amb els nostres serveis i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
R Stuger 05/10/2024

Experiència fantàstica: Vist que només vaig tenir una breu visita a Girona i poc ganes de llargues cues o tràmits administratius, vaig optar per la tarifa una mica més cara amb autoservei. Així, no hi va haver cua innecessària a l'hora de recollir ni maldecaps/discussions sobre assegurances, simplement vaig treure la clau del dispensador de claus. Això es va resoldre en pocs minuts. Va costar una mica més, però realment va valer la pena. Retornar el cotxe va ser simplement posar la clau a una bústia. Realment genial. A més, la devolució del dipòsit de combustible es va fer al meu targeta de crèdit al dia següent de lliurar el vehicle. Realment una experiència espectacular! De totes maneres, mai he estat decebut per Goldcar.

Goldcar Girona
Hola,

Moltes gràcies per dedicar temps a compartir la vostra experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra saber que vau quedar satisfets amb els nostres serveis i esperem veure-us aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Eamon McGuinness 01/10/2024

Experiència fantàstica: Vaig fer l'opció de prepago i la recollida de la clau des de la màquina va ser senzilla. Només cal escanejar el codi QR del teu correu de confirmació. Per trobar el cotxe, has de tornar dues illes enrere i pujar les escales (només segueix les senyals). La entrega va trigar 5 minuts i sense problemes. Tornaré a fer servir Goldcar.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Eamon,

Moltes gràcies per dedicar temps a compartir la teva experiència positiva amb nosaltres.

Estem encantats que hagis quedat satisfet amb els nostres serveis i esperem tornar-te a veure aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Ted Power 01/10/2024

Experiència fantàstica: Vaig sortir de les arribades i vaig trobar l'oficina de Goldcar a prop de l'eixida. Quin bé! En 5 minuts, estava en camí a recollir el cotxe. En tornar, ens van abordar immediatament un representant de Goldcar i en 5 minuts vaig saber que no tenia costos addicionals. Gran servei.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Ted,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Roberto Giannini 01/10/2024

Experiència positiva: Excel·lent experiència. Recomano contractar el seu segur Relax, com he fet jo, per estar tranquils. Llàstima que l'automòbil estava ple de ratllades. De totes maneres, tot bé, ràpid el recollida i l'entrega automàtica de les claus.
Traduït de: Italiano

Goldcar Girona
Benvolgut Roberto,

Gràcies per haver compartit la seva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem el seu comentari amb l'equip dedicat i esperem tornar a veure'l aviat.

L'equip d'Europcar.
Traduït de: Italiano
A G 25/09/2024

Experiència positiva: LLEGEU PER conèixer tota l'experiència amb Goldcar. La meva parella i jo els vam utilitzar per conduir més de 500 milles a Espanya des de Girona a València i de tornada i ens vam trobar amb un simple pneumàtic desinflat que va resultar ser tan simple. Primer de tot, i l'única raó per la qual Goldcar obté fins a tres estrelles és quan vam recollir el cotxe. Malgrat una llarga cua i només dos operadors al taulell, un cop vam arribar al davant, ens va atendre un operador que era eficient i molt metòdic i parlava bon anglès per ajudar-nos a entendre. També va explicar que reservar directament ens hauria estalviat diners, ja que hi havia alguns càrrecs ocults que la tercera part no havia divulgat. Per afegir-hi, el cotxe que vam rebre era un Fiat Panda i tenia 25,000 km a l'esquena, així que era força nou i estava net i ordenat i realment era agradable de conduir. Un bon ajust per als nostres requeriments. Tot va anar bé en el viatge a València, les carreteres a Espanya són bones i fàcils d'utilitzar amb precioses vistes per la costa agafant l'AP-7. El gran problema va sorgir quan ens dirigíem de tornada per la costa i vam fer una parada nocturna a Salou abans de tornar a Girona per volar a casa l'endemà. Quan vam arribar i vam aparcar a Salou, vaig notar un pneumàtic davanter completament desinflat. Ara, els meus primers pensaments, com els de qualsevol, eren agafar el pneumàtic de recanvi, canviar-lo i no pensar més en això. Això es va fer ràpidament impossible a causa de l'absència d'un pneumàtic de recanvi EN UN COTXE DE LLOGUER ni cap escuma run flat o assistència per al problema mecànic més simple. Eren aproximadament les 10 del vespre, així que fora d'horari d'oficina, però vam trucar a l'assistència viària i l'home va explicar que l'ÚNICA opció era que un camió de remolc ens trobés en 30 minuts i remolqués el cotxe i hauríem de fer un taxi de més de 100 milles fins a l'aeroport. Li vaig explicar com de ridícul era això i com havíem pagat per un cotxe durant 3 dies, així que esperàvem un durant 3 dies. Em va dir que truquéssim al servei d'atenció al client. Vam trucar al servei d'atenció al client l'endemà al matí i encara estic enfadat fins al dia d'avui per aquesta experiència. Vaig explicar la situació igual que la nit anterior a la senyora del servei d'atenció al client que em va dir el mateix 'camió de remolc, taxi - ÚNICA opció'. Li vaig explicar que no era una opció. Era un pneumàtic desinflat, no un xoc de 6 cotxes i si haguessin proporcionat un pneumàtic de recanvi, que crec que hauria de ser estàndard en un cotxe de lloguer, no estaríem tenint aquesta conversa. També vaig preguntar si ens reemborsarien per qualsevol cost per venir a la opció del camió de remolc/taxi i, per descomptat, no ho farien. Vaig demanar parlar amb un gerent i després em van cridar bruscament i em van tallar. El to d'aquest operador va ser desagradable i despectiu des del principi. No és un bon servei d'atenció al client. Això va millorar una mica després d'aquesta trucada, ja que el procés que s'esperaria que s'ofereix estava màgicament disponible per a nosaltres. Vaig trucar a l'assistència viària de nou i una senyora molt eficient va mencionar que podia veure que havíem trucat abans i abans que pogués explicar la situació, va dir que un mecànic seria enviat en 30 minuts per ARREGLAR el pneumàtic. Increïble! Com amb la majoria dels mecànics, l'espera va ser de més de 30 minuts, però 1.5 hores després, va arribar un home molt útil, va trobar i va tapar el forat en 15 minuts, va inflar el pneumàtic i ens va dir que arribaríem a l'Aeroport de Girona a més de 100 milles de distància amb facilitat en el pneumàtic reparat. Ens va cobrar 12Euros pels materials i ens va dir que l'oficina ens reemborsaria per això. No ho farien. Però ja estava molt més enllà de discutir per 12Euros. Vaig arribar a l'aeroport i el pneumàtic va mantenir-se a la perfecció. Vaig explicar la situació a l'operador del taulell i ell estava tranquil i va discutir de manera educada el fet que no teníem la seva assegurança súper, etc., que és just, però vaig sentir que un pneumàtic de recanvi hauria de ser un requisit i ell era comprensiu i empàtic, però dubto que d'aquesta conversa surti alguna cosa. Encara estem esperant per veure si el nostre dipòsit de £1000 es retorna en la seva totalitat i lluitaré per aquest cas si no és així. Actualitzaré aquesta publicació amb el resultat. Per concloure, Goldcar és una bona opció sempre que res surti malament. Bons cotxes, mal servei i un suport al client terrible si alguna cosa surt malament.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola,

Gràcies per compartir els teus comentaris amb nosaltres.

Sentim que no quedessis completament satisfet amb el servei i ens agradaria saber més sobre la teva experiència.

https://www.goldcar.es/en/incidencias/

Esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Bernhard Kneer 24/09/2024

Experiència positiva: En llogar, van intentar imposar-me una assegurança 'Sorgenfrei' addicional de més de 240€. Com tinc una assegurança a tot risc amb la targeta de crèdit, vaig triar l'opció que la meva targeta fos carregada amb 1269€. Fins i tot dos dies després de la devolució sense problemes del vehicle, la reserva encara no s'havia eliminat. Això pot fer que s'arribi ràpidament al límit de la targeta de crèdit. D'altra banda, la recollida i devolució van ser correctes i el preu molt assequible (sense l'assegurança Sorgenfrei).
Traduït de: Deutsch

Goldcar Girona
Hola Bernhard,

moltes gràcies pel vostre comentari.

Sentim que no estiguis completament satisfet amb la teva experiència a Europcar.

Si us plau, utilitza el següent enllaç perquè el nostre servei d'atenció al client pugui revisar la teva sol·licitud: https://www.goldcar.es/de/atencionCliente/

Esperem poder-te donar la benvinguda de nou en una de les nostres estacions.

El teu equip de Goldcar
Traduït de: Deutsch
Zeggai Morad 12/09/2024

Experiència fantàstica: Servei bo. Professionals per tornar una altra vegada.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Zeggai,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra saber que ha quedat satisfet amb el servei i esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Didi Omss 04/09/2024

Experiència fantàstica: Em va atendre Samia, servei 10/10, va ser molt simpàtica i ens va explicar tot força clar, fan falta persones amb la mateixa bondat que aquesta noia, el cotxe molt net i modern, el dolent és el dipòsit...
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Didi,

Agraïm els seus comentaris i el temps que ha dedicat a compartir la seva experiència amb nosaltres.

També l'animem a compartir amb nosaltres més detalls a través del següent enllaç: https://www.goldcar.es/atencionCliente/

Això ens ajudarà a millorar el nostre servei.

Esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Alex Kort 04/09/2024

Experiència fantàstica: Molt agradable utilitzar el servei de recollida de claus! El cotxe estava bé, només que no estava netejat correctament per dins. Si utilitzes la màquina, no rebràs una targeta per deixar el garatge! Tot el procés va ser bé. Ho farem més sovint!
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Alex,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Adam Mickiewicz (ZZNAUAM) 27/08/2024

Experiència fantàstica: Tot era perfecte o quasi perfecte. El cotxe estava com nou, el registre d'entrada i sortida no van ser un problema. Una mica de molèstia amb la pressió per comprar una assegurança suplementària, però ja havíem comprat tal pòlissa amb Lloyds. Es recomana comprar tal pòlissa; només llegeix les ressenyes de Goldcar. És millor negociar a través de Lloyds que per compte teu si et fan un càrrec.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Adam,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Kenneth Konz 27/08/2024

Experiència positiva: Malauradament, els temps d'espera a l'hora de recollir el vehicle van superar 1 1/2 hores !!! 1. El vehicle no estava ple de combustible! Reclamació abans de sortir del pàrquing! 2. Sistema RDKS del vehicle defectuós i cal fer una inspecció… La devolució va ser sense problemes. Ja hem llogat vehicles a Girona moltes vegades… Goldcar desgraciadament no és el millor servei!
Traduït de: Deutsch

Goldcar Girona
Hola Kenneth,

moltíssimes gràcies per la seva valoració.

Agraïm els seus comentaris i lamentem que no estigui satisfet amb el nostre servei.

Si us plau, deixeu-nos l'oportunitat de revisar el seu cas més a fons, indicant-nos més detalls a través del següent enllaç: https://www.goldcar.es/de/atencionCliente/

El nostre servei d'atenció al client està a la seva disposició.

Esperem poder donar-li la benvinguda de nou en una de les nostres estacions aviat.

El seu equip de Goldcar
Traduït de: Deutsch
Joaquin Ayma 25/08/2024

Experiència fantàstica: Tot correcte i bé, cap pena.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Joaquin,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra que hagi quedat satisfet amb el servei i esperem rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Jorge González Sarlet 13/08/2024

Experiència fantàstica: Perfecte, com sempre amb Goldcar. Tant en la recollida (Girona) com en la devolució (Múrcia).
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Jorge,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra saber que ha quedat satisfet amb el servei i esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

El equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Robert Hannis 23/07/2024

Experiència fantàstica: No puc queixar-me del meu recent lloguer de 8 dies amb Gold Car. Hi havia una cua força llarga per recollir el cotxe, però és d'esperar ja que eren significativament més barats que els altres. Dit això, només van ser uns 15 minuts més o menys i vam arribar tard a la recollida d'equipatge, així que essencialment érem els últims a la cua. Vaig tenir la típica pressió per contractar una assegurança, però novament, és d'esperar; pots comprar l'assegurança o optar per una alternativa, però prepara't amb una targeta de crèdit per cobrir el dipòsit. El cotxe era molt nou i estava molt net, funcionava bé. Només cal tenir en compte que la majoria dels aparcaments i l'aparcament al carrer són molt ajustats. Vam tenir un model del 2008 que es sentia gran en alguns dels aparcaments, prepara't per a girs de 20 punts i sensors d'aparcament que es tornaven bojos quan tens objectes a totes les cantonades. En el futur, probablement optaré per alguna cosa més petita. La devolució va ser ràpida i senzilla, i el dipòsit es va desbloquejar a la targeta en 24 hores.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Robert,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Paul Hodgson 22/07/2024

Experiència positiva: Gran valor. Gran cua en el recolliment i el personal que va tractar amb mi estava desinteressat. El cotxe estava ampolat per tot arreu i m'era preocupant que em poguessin acusar de causar alguns danys en tornar el vehicle (no ho vaig ser). Retorn sense dolor i una ràpida confirmació per correu electrònic que no hi havia càrrecs addicionals.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Paul,

Agradim els teus comentaris i lamentem saber que no estaves satisfet amb el nostre servei.

Dona'ns l'oportunitat de resoldre el problema proporcionant més detalls mitjançant aquest enllaç https://www.goldcar.es/en/incidencias/ on el nostre equip d'atenció al client es posarà en contacte amb tu.

Esperem veure't de nou.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Abraham Perez Perez 16/07/2024

Experiència positiva: La meva experiència va ser a l'aeroport de Girona, el noi que em va atendre per recollir el vehicle, el que no m'agradava gens era el vehicle ja que consumia molt combustible i a la part posterior no hi havia sortides d'aire per al climatitzador, per la qual cosa els passatgers ho van passar malament. A l'hora de lliurar el vehicle, em va atendre un altre treballador que de molt males maneres em va dir on havia de deixar el vehicle. Veient totes les ressenyes que té aquesta empresa, m'he quedat sorprès, haurien de mirar de millorar tots aquests errors, ja que hi ha massa competència perquè passin per alt les nostres opinions.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Abraham,

Agraïm el seu comentari i lamentem que no hagi quedat satisfet amb el servei.

Li preguem que ens doni l'oportunitat de revisar la seva experiència proporcionant-nos més detalls a través del següent enllaç: https://www.goldcar.es/atencionCliente/

Tan aviat com rebem per la seva part els detalls sol·licitats, el nostre equip d'atenció al client estarà encantat d'ajudar-lo.

Esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Sherry 08/07/2024

Experiència fantàstica: Per primera vegada he llogat un cotxe aquí, esperant saber si tot havia anat bé amb el tràmit després del lloguer. Però tot estava ben organitzat amb Goldcar a l'aeroport de Girona! Vaig ser atès correctament per l'empleada, Mirela Claudia. Vaig rebre un bonic Skoda Fabia nou (havia reservat un cotxe més petit prèviament). Va ser una mica difícil trobar on havíem de recollir el cotxe, no ho teníem del tot clar, però preguntant ho vam trobar ràpidament! Ja teníem un assegurança contractada, així que se'ns va oferir, però no la vam contractar. Sí, la fiança per al cotxe i benzina, però la vaig rebre de tornada d'una manera ordenada i completa dins de 2 dies. Així que la propera vegada tornaré a Goldcar amb la consciència tranquil·la.

Goldcar Girona
Hola Sherry,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
James Bass 07/07/2024

Experiència fantàstica: Vaig llogar un cotxe a un preu raonable. No hi havia cua al taulell de l'aeroport de Girona. Vaig obtenir un cotxe bonic, millor del que esperava. Hi havia alguns cops al cotxe, però estaven clarament llistats en el contracte de lloguer. Va ser una experiència fàcil i sense complicacions.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola James,

Moltes gràcies per dedicar temps a compartir la teva experiència positiva amb nosaltres.

Estem encantats que estiguis satisfet amb els nostres serveis i esperem veure't aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Toby Arnold 03/07/2024

Experiència fantàstica: Servei excepcional tant del personal al taulell com del magnífic cotxe (e-208), subministrat molt net i que funcionava sense problemes, tal com esperaves. Ho recomanaríem molt i ho tornarem a fer servir la pròxima vegada que estiguem a Girona, sense dubte. - Recollida fàcil, gran cotxe i entrega senzilla, no podries demanar més.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Toby,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't aviat.

Equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Núria Muñoz 28/06/2024

Experiència fantàstica: La meva empresa de confiança per llogar cotxes gràcies a la Claudia que ajuda en tot i la seva professionalitat és de 10.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Núria,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra saber que ha quedat satisfeta amb el servei i esperem rebre-la de nou aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Raf Van Lancker 24/06/2024

Experiència positiva: Experiència raonablement positiva. La amabilitat podria ser una mica millor i també sempre els agrada vendre un assegurança addicional a més de la que ja s'ofereix a Rentalcars. Això amb l'explicació que la franquícia a Rentalcars és molt més alta i que s'ha de reclamar cada dany perquè en cas de dany no va a través de Goldcar.

Goldcar Girona
Hola Raf,

Gràcies per compartir els teus comentaris amb nosaltres.

Sentim que no estiguessis completament satisfet amb el servei i ens agradaria saber més sobre la teva experiència.

Esperem tornar-te a veure aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Dario Quinteros 07/06/2024

Experiència fantàstica: Sóc del Club Goldcar, mai he tingut cap problema, sempre és tot clar i fàcil, un preu competitiu tot i que a vegades la flota és una mica antiga.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Dario,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra que hagi quedat satisfet amb el servei i esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Konrad Szulga 05/06/2024

Experiència fantàstica: Una altra gran experiència amb Goldcar (Portugal i Espanya). Cotxe nou. Key and Go simplement genial. Contracte tancat 3 hores després del retorn del vehicle; dipòsit de combustible retornat en menys de 24 hores (en dissabte!). Vehicle retornat al pàrquing cobert a les 4:00 am - cap problema en absolut. Tinc poca experiència amb altres lloguers, però així és com hauria de ser.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Konrad,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Fabian Casal 29/04/2024

Experiència positiva: Excel·lent servei per part de Jodi, tant en la entrega com en la devolució. Excel·lent preu i cotxes realment nous. Òbviament tornaré a utilitzar el servei.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Fabian,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra que hagi quedat satisfet amb el servei i esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Kat E 18/04/2024

Experiència positiva: Vam utilitzar Gold Car des de l'aeroport de Girona la setmana passada, estava una mica nerviosa ja que vaig llegir algunes males ressenyes aquí abans de la nostra visita, però vam tenir una transacció fàcil amb un bon servei al client. Desgraciadament, vam tenir un pneumàtic punxat (degut a les carreteres, no al cotxe) el primer dia de lloguer, però van enviar un enginyer a mirar el cotxe aquella nit i es va portar al matí següent ja que desgraciadament no hi havia un recanvi. El meu marit va agafar un taxi de tornada a l'aeroport per aconseguir un cotxe nou (del qual va ser reemborsat), tot va ser molt senzill i fàcil. Hauria estat més fàcil si el cotxe hagués tingut un recanvi, però dit això, no va afectar gaire el nostre viatge. Tornarem a utilitzar Gold Car i amb gust els recomanarem.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Kate,

Agraïm els teus comentaris i el temps que has dedicat a compartir la teva experiència amb nosaltres.

També pots compartir més detalls sobre la teva experiència a través d'aquest enllaç: https://www.goldcar.es/en/incidencias/

Això ens ajuda a millorar encara més el nostre servei.

Esperem veure't de nou.

El equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Yoann de la Fuente 07/04/2024

Experiència positiva: En general, experiència positiva en la recollida i restitució del cotxe amb l'equip de la sucursal de Girona però confusió i informacions errònies al sol·licitar la reserva amb el servei d'atenció al client (emissió d'una factura/reserva final en comptes de pressupost, confirmació de pòlisses i límit de quilometratge incorrectes)
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Yoann,

Agraïm els seus comentaris i el temps que ha dedicat a compartir la seva experiència amb nosaltres.

També l’invitem a compartir més detalls amb nosaltres a través del següent enllaç: https://www.goldcar.es/atencionCliente/

Això ens ajudarà a millorar el nostre servei.

Esperem rebre'l de nou aviat en una de les nostres oficines.

El equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Betty DuBois Beltrame 24/02/2024

Experiència fantàstica: Hola, he llogat en diverses ocasions i tot ha estat perfecte, mai he tingut cap problema al contrari, súper súper amables les persones que m'han atès. Estic molt contenta amb Goldcar, a més, els preus que ofereix en els seus lloguers d'automòbils són molt bons. Gràcies.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Betty,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegrem que hagi quedat satisfeta amb el servei i esperem tornar a rebre-la aviat en una de les nostres oficines.

El equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
susana ramos 24/02/2024

Experiència fantàstica: Tot genial i a molt bon preu
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Susana,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra que hagi quedat satisfeta amb el servei i esperem tornar a rebre-la aviat a una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Mistyka 40 11/12/2023

Experiència fantàstica: Molt bé !! he llogat un ford i és molt xulo, còmode i nou. L'atenció de 10. Del 11 al 16 llogat amb assegurança súper relax + codi promocional Total 172,74€ . Cal preparar el combustible 160€ en concepte de fiança, per si no ho tornes ple, si compleixes et tornen la fiança.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Martin,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegrem que hagi quedat satisfet amb el servei i esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Bernat Domene Loaisa 28/07/2023

Experiència fantàstica: Fa molts anys que llogo amb Goldcar i mai he tingut problemes. Sempre m'han atès molt bé i els cotxes sempre estan nets i amb una qualitat òptima. Cal destacar l'atenció de CAROLA a l'aeroport del Prat a Barcelona, que va ser molt agradable i eficaç.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Bernat,

Gracias por compartir su experiencia positiva con nosotros.

Nos alegramos de que haya quedado satisfecho con el servicio y esperamos volver a recibirle pronto en una de nuestras oficinas.

El equipo de Goldcar
David Rodriguez 08/07/2023

Experiència fantàstica: Excel·lent lloc de Goldcar, aquesta empresa de lloguer genera molta confiança, vam llogar el cotxe a través del sistema de Keygo (es tracta de recollir les claus a través d'un dispositiu i és súper còmode, ja que fas tot el procés amb la màquina ràpidament i et pregunta la data de naixement i et diu quins cotxes a escollir tens i tot. El cotxe me l'entregaren amb el dipòsit ple de dièsel i el vaig retornar al 100% de dièsel, i em retornaren els diners al cap de 3 dies.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola David,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegrem que hagi quedat satisfet amb el servei i esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Andrés Serpa beares 06/07/2023

Experiència fantàstica: Molt recomanable!!
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Andrés,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegra saber que ha quedat satisfet amb el servei i esperem tornar a rebre'l aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Yolanda V. 01/07/2023

Experiència fantàstica: El sistema automàtic de recollida de claus key'n go, no funcionava, però ens van atendre a tauleta molt amablement i amb molta rapidesa. El cotxe perfecte va funcionar molt bé i estava net.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Yolanda,

Agraïm els seus comentaris i el temps que ha dedicat a compartir la seva experiència amb nosaltres.

També l'invitem a compartir més detalls amb nosaltres a través del següent enllaç: https://www.goldcar.es/incidencias/

Això ens ajudarà a millorar el nostre servei.

Esperem tornar a rebre-la aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Brian Wizard 15/05/2023

Experiència positiva: La recollida i la devolució van ser excel·lents, però el cotxe era força horrible. Amollat i ratllat a gairebé cada panel.
Traduït de: Anglès

Goldcar Girona
Hola Brian,

Gràcies per compartir els teus comentaris amb nosaltres.

Ens sap greu que no estiguis totalment satisfet amb el servei i ens agradaria saber més sobre la teva experiència.

Esperem veure't de nou aviat.

El equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Saritissima 28/04/2023

Experiència fantàstica: L'atenció al client és excel·lent, em sento una clienta molt ben cuidada. Personal molt amable, molt professional. Tinc preferència per aquesta oficina, quan necessito vehicle, vinc sempre a aquesta oficina, dipositant molta confiança. Felicitats a l'equip! M'encanta el servei que estan oferint. Gràcies per l'atenció i fins aviat
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Sara,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegrem que hagis quedat satisfeta amb el servei i esperem tornar a rebre't aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
Lyuboslav Dimitrov 13/04/2023

Experiència fantàstica: Molt amables i tenen cotxes nous!
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Lyuboslav,

Gràcies per compartir la teva experiència positiva a la nostra estació.

Compartirem els teus comentaris amb l'equip i esperem veure't de nou aviat.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Anglès
Pere Gallardo 03/02/2023

Experiència fantàstica: Molt bona experiència. Per descomptat seguiré llogant vehicles a goldcar.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Pere,

Gràcies per compartir la seva experiència positiva amb nosaltres.

Ens alegrem que hagi quedat satisfet amb el servei i esperem poder rebre'l de nou aviat en una de les nostres oficines.

L'equip de Goldcar
Traduït de: Castellà
David David 17/10/2022

Experiència fantàstica: Servei bo, ràpid i professional.
Traduït de: Castellà

marie-france Blomme 06/10/2022

Experiència fantàstica: Molt agradable un cotxe molt bo. Felicitacions.
Traduït de: Castellà

Lucía Vázquez García 03/10/2022

Experiència fantàstica:

Jesica Sanchez 25/08/2022

Experiència fantàstica: Bé, jo no vaig llogar el vehicle amb ells sinó amb Key'n go, però gràcies al noi que hi havia a la mossos que ens va ajudar en tot, vam poder treure el nostre vehicle, la veritat un 10 perquè si no fos per ell, ens tornaríem sense cotxe
Traduït de: Castellà

M cn 22/08/2022

Experiència fantàstica: Vaig haver de fer una reclamació per un tema de devolució i la veritat és que al final me la van resoldre sense cap problema i tot l'altre tant el cotxe com recollir i tornar tot correcte i fàcil
Traduït de: Castellà

Tom De Bondt 15/08/2022

Experiència fantàstica: claudia va ser la noia més amable que he conegut en qualsevol propietari. finalment algú que gaudeix fent la seva feina
Traduït de: Castellà

Mike Zila 12/08/2022

Experiència fantàstica: Són professionals i el millor rent a car de Girona
Traduït de: Castellà

Jordi 11/08/2022

Experiència fantàstica: Sóc client habitual de Goldcar, he llogat en diferents sucursals de l'estat i sempre sense cap problema, dono les gràcies a l'atenció rebuda per part de Jordi de la sucursal de Girona (aeroport).
Traduït de: Castellà

Jose luis AP 03/08/2022

Experiència positiva: Correcte
Traduït de: Castellà

Pablo Ceva 23/05/2022

Experiència fantàstica: Felicitacions
Traduït de: Castellà

Navichat Navichat 25/03/2022

Experiència fantàstica: Tot perfecte, una meravella d'atenció per part del personal i un vehicle pràcticament a estrenar.
Traduït de: Castellà

Nassa El Benani 17/09/2021

Experiència fantàstica: Tot molt bé, el cotxe nou, còmode i amb tot inclòs. El treballador Jordi a l'aeroport de Girona molt amable i tracta bé amb els clients, sempre faig la reserva amb vosaltres, moltes gràcies.
Traduït de: Castellà

G R 29/08/2021

Experiència fantàstica: Ens vam canviar a Goldcar des de Hertz al juliol i no ens hem penedit. A part de les tarifes competitives que es van oferir, vam quedar especialment satisfets amb el servei al client rebut per Claudia. Ella va ser molt amable i servicial i puc dir que aquest va ser possiblement el millor servei al client que hem rebut a tota Espanya en 5 anys. Gràcies Claudia per tot, Goldcar hauria d'estar orgullosa de tenir-te com a membre del seu equip!
Traduït de: Anglès

Jordi oliveras garriga 23/08/2021

Experiència fantàstica: Tot molt bé, el cotxe nou super còmode i amb tot inclòs. Gran rebuda dels treballadors a l'Aeroport de Girona.
Traduït de: Castellà

Chadia Khalfioui 04/06/2021

Experiència positiva: Ha estat molt fàcil recollir les claus i la devolució de les claus. Jo vaig fer la reserva en línia per la pàgina de goldcar, i tot i així quan vaig recollir les claus em van fer pagar una taxa d'administració que era gairebé 30 euros. Només que jo al llogar el cotxe un dia el total ha estat molt alt, però per la resta tot ha anat bé
Traduït de: Castellà

Walter F 20/03/2021

Experiència positiva: Molt professional.
Traduït de: Castellà

Nehomarin Aguilar 10/11/2019

Experiència positiva: No obren a l'hora i posen condicions d'arrendament que surten després de fer el pagament!
Traduït de: Castellà

jose pascual 07/12/2018

Experiència fantàstica: Per a mi, la millor companyia de cotxes de lloguer, sense cap dubte. Tant el tracte dels seus empleats com els seus preus i serveis són molt correctes.
Traduït de: Castellà

Stephan Grassi 19/11/2018

Experiència fantàstica: Tot bé, i molt amable !!! Molt bonic
Traduït de: Castellà

Expósito Oscar 13/11/2018

Experiència fantàstica: Tracte excel·lent
Traduït de: Castellà

Gabriel Hugo Ferrari 02/08/2018

Experiència fantàstica: El meu lloc favorit per llogar. Bon servei, molt bona atenció.
Traduït de: Castellà

David Cruz Navarro 20/05/2018

Experiència fantàstica: Tot molt ràpid, bona atenció, el cotxe era nou i estava molt net. Repetiré!
Traduït de: Castellà

Ascensión Muñoz 17/10/2017

Experiència fantàstica: Excel·lent
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Ascension,
És un honor veure la teva valoració de 5 estrelles sobre la nostra companyia. Ens esforcem dia a dia per millorar els nostres serveis i la vostra opinió ens ajuda molt també.
Moltíssimes gràcies pel teu feedback i esperem tornar a veure't aviat.
Una salutació,
Victoria R.
Representant de Goldcar.
Traduït de: Castellà
Ivan Tellez 10/05/2016

Experiència fantàstica: TOT D'ACORD FÀCIL I RÀPID
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Iván,

Moltes gràcies per la teva valoració. Estem molt contents de saber que la teva experiència amb nosaltres va complir les teves expectatives i esperem que ens escullis la propera vegada que necessitis llogar un cotxe.

Rep una salutació cordial.

Victoria R.
Goldcar Representant.
Traduït de: Castellà
Joan Parera 08/12/2015

Experiència fantàstica: Després de l'experiència de la selecció del vehicle, tot fàcil i còmode si en recollir-lo és el vehicle seleccionat Peugeot 308 Familiar serà la perfecció.
Traduït de: Castellà

Goldcar Girona
Hola Joan: Moltes gràcies per la teva valoració! Tingues en compte que els nostres clients només poden reservar la categoria del vehicle desitjat, el cotxe ofert al taulell depèn de la disponibilitat. Si tens alguna consulta, no dubtis a contactar-me. Una cordial salutació,
Victoria R.
representant de Goldcar
Traduït de: Castellà

Deixa la teva opinió sobre Goldcar Girona:

Només seran acceptades les opinions que no continguin faltes de respecte pel negoci o els seus empleats.
1 = Molt negatiu - 5 = Molt positiu